مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-03اقتصادي

اگر آسمان نبارد؛ سیستان از دل زمین سیراب خواهد شد


چندی ست دشت های سرزمینی که روزی مأمن اسطوره و حماسه در دل هامون بوده تشنه است؛ آب برای تالاب تشنه هامون به نحوی و برای ساکنان منطقه سیستان به نحوی دیگر به معنای زندگی است شهرهای این منطقه مدت زمانی است که دیگر چون گذشته حرکت سیال آب را ندیده اند که البته .

- چاره اندیشی دولت برای جلوگیری از کاهش تنش آبی در سیستان و بلوچستان اگر آسمان نبارد؛ سیستان از دل زمین سیراب خواهد شد ایسنا/سیستان و بلوچستان چندی ست دشت های سرزمینی که روزی مأمن اسطوره و حماسه در دل هامون بوده تشنه است؛ آب برای تالاب تشنه هامون به نحوی و برای ساکنان منطقه سیستان به نحوی دیگر به معنای زندگی است شهرهای این منطقه مدت زمانی است که دیگر چون گذشته حرکت سیال آب را ندیده اند که البته شاید درسی برای مصرف بهینه در فصل سوزان تابستان به عنوان یکی از گرم ترین استان های کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با عزم جهادی دولت مردان اگر آسمان بر این دیار نبارد قطعاً الفبای زندگی از دل زمین مردم را سیراب خواهد کرد.

کارشناسان بر این باورند که یکی از عوامل ماندگاری در مناطق مختلف آب است متخصصان و نظریه پردازان زیادی این روزها قلم زده اند بنابراین اگر بخواهیم طنین صدای کودکان سیستانی و بلوچستانی را در این دیار داشته باشیم باید آب اشامیدنی به صورت مناسب و کافی در اختیار این افراد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آسمان نبارد؛ سیستان از دل زمین سیراب خواهد شد

اگر آسمان نبارد؛ سیستان از دل زمین سیراب خواهد شد