مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-04سياسي

کار دستگاه های نظارتی مقابله با رانت و ویژه خواری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز سه شنبه در نشست با رییس و مدیران دیوان محاسبات استان با تبریک ایام دهه ولایت و امامت گفت: - استاندار خوزستان گفت: کار حسابرسی و نظارتی مکمل کارهای اجرایی است و هم افزایی و تشریک مساعی دو بخش نظارتی و اجرایی کمک زیادی به پیشبرد امور میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز سه شنبه در نشست با رییس و مدیران دیوان محاسبات استان با تبریک ایام دهه ولایت و امامت گفت: ولایت عصاره نبوت و امامت است و مصداق عینی آن هم در زمان ما حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و ما باید پاسدار میراث گرانبهای ولایت باشیم و عاقبت بخیری، سعادت و رستگاری ما به شناخت و دفاع از ولایت است.

وی افزود: ولایت همه هستی، همه اسلام و بالاترین موهبت الهی در خلقت است.

پروردگار در این زمان ما را با ولایت امتحان میکند و همه فریضه ها و امور معنوی همچون جهاد و شهادت در پیروی و همراهی با ولایت معنی و ارزش پیدا میکند.

حسینی محراب اظهار داشت: کار حسابرسی و نظارتی مکمل کارهای اجرایی است و هم افزایی و تشریک مساعی دو بخش نظارتی و اجرایی کمک زیادی به پیشبرد امور میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار دستگاه های نظارتی مقابله با رانت و ویژه خواری است

کار دستگاه های نظارتی مقابله با رانت و ویژه خواری است