مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-03ورزشي

امروز شاهد عزتمندی جامعه اسلامی هستیم


رییس کمیته ملی پارالمپیک کشور گفت: تحولات جهانی در شرایط کنونی با سرانگشتان تدبیر جمهوری اسلامی ایران در حال رقم خوردن و شکل گیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غفور کارگری پیش از ظهر دوشنبه در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان اردبیل در سالن شهدای مدافع حرم این شهر اظهار کرد: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و با قدرت روحی و توان بالا بهترین سرمایه ها و ارزشمندترین پرورش یافتگان خود را تقدیم راه اسلام کردند.

وی تصریح کرد: هر انسانی آرزو دارد که فرزندانش در بهترین جایگاه و بالاترین منصب حضور داشته باشد و در این بین شهدا با تقدیم جان خود به بالاترین درجه ایثار، جهاد و از خودگذشتگی رسیده و مایه افتخار و آبروی پدران و مادران خود شدند.

رییس کمیته ملی پارالمپیک کشور گفت: بالاتر از همه تحصیلات و خودسازی ها، شهادت در راه خدا و آرمان های مکتب اسلام و دفاع از وطن است که شهدای ما به معنای واقعی این حرکت ماندگار را به نمایش گذاشتند.

کارگری افزود: امام راحل و دیگر بزرگان انقلاب بر مجاهدان فی سبیل الله و حرکت شهادت گونه آنها غبطه خورده و از شهدا به عنوان قلب تاریخ یاد کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید و شهادت عالمی متفاوت از زندگان دارند و قطعاً در دنیا و آخرت اجر و پاداش آنها والاتر و بالاتر از دیگران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شاهد عزتمندی جامعه اسلامی هستیم

امروز شاهد عزتمندی جامعه اسلامی هستیم