مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-11سياسي

بهره مندی 60 زندانی سمنانی از ارفاقات قانونی در عید غدیر


رییس کل دادگستری استان سمنان از ابتکار بعمل آمده در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان سراسر استان به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در همین راستا به مناسبت عید غدیر بیش از 60 زندانی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از ابتکار بعمل آمده در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان سراسر استان به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در همین راستا به مناسبت عید غدیر بیش از 60 زندانی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند.

محمدجعفر عبداللهی 20 تیرماه بااعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، به روسا و دادستان های سراسر استان تکلیف شد تا ضمن حضور در ندامتگاه ها با استفاده از ظرفیت های قانونی و با پالایش و بررسی دقیق پرونده های زندانیان، شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را برای مشمولین فراهم آورند.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: رییس دستگاه عدلیه نظارت بر امور زندان و زندانیان را از تکالیف مسئولان قضایی می داند و با برنامه ریزی های مدونی که در دادگستری کل استان سمنان انجام شده، مقامات قضایی استان به صورت مستمر از زندان ها استان بازدید داشته و مستمع حوائج و مطالب مطروحه مددجویان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 60 زندانی سمنانی از ارفاقات قانونی در عید غدیر

بهره مندی 60 زندانی سمنانی از ارفاقات قانونی در عید غدیر