مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-02سياسي

اژه ای: همزمان با برخورد با مفسد باید با سرچشمه های فساد مبارزه کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با سفر به شهر مقدس قم، - رییس عدلیه با بیان اینکه بنای دستگاه قضا، مبارزه قانونی با تبعیض و فساد در جامعه و برخورد بازدارنده با مفسدین دانه درشت است، تصریح کرد: اعتقاد من این است که همزمان با برخورد با مفسد ما باید با سرچشمه های فساد مبارزه کنیم و بستر های اصلی آن را از بین ببریم؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با سفر به شهر مقدس قم، در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

رییس جامعه مدرسین، در ابتدای این جلسه، با بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، به خدمات بزرگ وی نسبت به انقلاب اسلامی و دستگاه قضا اشاره کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان قوه قضاییه با ایشان، گفت: کار قوه قضاییه، کار سنگینی است و این دستگاه در اسلام و انقلاب اسلامی، جایگاه رفیعی دارد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به خدمات موثر اعضای این جامعه طی بیش از 60 سال گذشته، گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: همزمان با برخورد با مفسد باید با سرچشمه های فساد مبارزه کنیم

اژه ای: همزمان با برخورد با مفسد باید با سرچشمه های فساد مبارزه کنیم