مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-17اقتصادي

مستند مهر از «ملاشیه» و روستاهای اطراف/ مردم چه می گویند؟


مسئولان می گویند آب به همه خیابان ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.

- شب گذشته راهی مناطق مختلف کوی ملاشیه و روستاهای اطراف شده و با مردم گفت وگو کرده است که روایت مستند مهر را در ویدئوی این گزارش می بینید.

هاشم امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور 21 تیرماه گفته بود: در خوزستان بخشی از محلات در حاشیه شهر اهواز و روستای ملاشیه که سال هاست قطعی آب دارند با مشکل مواجهه شده بودند، با اقداماتی که انجام دادیم مشکل کم آبی و یا بی آبی این روستا حل می شود و تاکنون تقریباً 70 درصد مشکل این روستا حل شده و تا هفته آینده کل مشکل آب ملاشیه حل می شود.

مشکل دیگر این است که 80 درصد از انشعابات حاشیه خوزستان هم غیرقانونی است؛ ولی بااین وجود آب این مناطق به صورت 24 ساعته وصل است.

همان روز محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تشریح آخرین وضعیت آبرسانی به منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: به دنبال سلسله کارهایی که برای تأمین آب آشامیدنی ساکنان این منطقه انجام شد، نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ در تأسیسات آبرسانی گروه ملی در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند مهر از «ملاشیه» و روستاهای اطراف/ مردم چه می گویند؟

مستند مهر از «ملاشیه» و روستاهای اطراف/ مردم چه می گویند؟