مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-01سياسي

هتک حرمت به قرآن نشان از عمق استیصال دولت های غربی


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی اعلام کرد: اهانت به قرآن و آتش زدن آن نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت های فاشیست غربی در برابر آموزه های حیات بخش کلام الهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این بیانیه آمده است: اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت های فاشیست غربی در برابر آموزه های حیات بخش کلام الهی دارد.

این بیانیه می افزاید: هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در این بیانیه تصریح کرده است: قرآن ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیکبختی انسان ها در تمام قرون و اعصار است و شیاطین غربی نمی توانند با پاشیدن مشتی خاک در برابر اراده و منطق فروزان خداوند ایستادگی کنند.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: حادثه تلخ اهانت به قرآن با همه تلخکامی هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به قرآن نشان از عمق استیصال دولت های غربی

هتک حرمت به قرآن نشان از عمق استیصال دولت های غربی