مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-24سياسي

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد


طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، علیرضا توری به سمت سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بستان آباد، گفت: برای نتیجه گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات وجهت گیری ها در این راستا باشد.

تراب محمدی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی شناسد.

وی، رویکرد دولت برای اتمام پروژه های قدیمی و نیمه تمام را برای حل مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت های قبل یادآور شد و افزود: پروژه های نیمه کاره بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده و امید مردم را هم نشانه گرفته بود که دولت سیزدهم تلاش می کند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آنها اقدام کند.

 محمدی، حذف رانت و روابط ناسالم اداری و عمل به وعده های دولت در همه زمینه ها را از جمله اولویت های مسئولان استانی و درخواست های مردم از فرمانداران دانست که مدیریت استان نیز دنبال تحقق آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد

سرپرست فرمانداری بستان آباد منصوب شد