مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-09پزشكي

توسعه همکاری های ایران و عراق در حوزه درمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سعید کریمی، در دیدار صالح مهدی الحسناوی، وزیر بهداشت کشور عراق، با بیان اینکه 247 مرکز درمانی در کشور با استانداردهای پذیرش بیماران خارجی مطابقت دارند، - صالح مهدی الحسناوی، وزیر بهداشت عراق که در راس هیاتی به کشورمان سفر کرده است روز گذشته با دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و درخصوص تعاملات دو کشور در حوزه درمان و توسعه همکاری های درمانی و آموزشی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سعید کریمی، در دیدار صالح مهدی الحسناوی، وزیر بهداشت کشور عراق، با بیان اینکه 247 مرکز درمانی در کشور با استانداردهای پذیرش بیماران خارجی مطابقت دارند، افزود: در این مراکز به منظور احترام به حقوق بیمار و سهولت در تعامل و دریافت خدمات بهتر، اطلاعات و اعلان ها به زبان انگلیسی و عربی نیز تمهید شده است.

وی ادامه داد: از این 247 مرکز درمانی آماده پذیرش بیماران خارجی، 226 مرکز بیمارستان بوده و 18 مرکز به صورت (Day care) یا بستری کوتاه مدت و 3 مرکز نیز خدمات دندانپزشکی ارائه می دهند.

دکتر کریمی خاطرنشان کرد: 37 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در 28 استان کشور، امکان پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های ایران و عراق در حوزه درمان

توسعه همکاری های ایران و عراق در حوزه درمان