مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-22اقتصادي

جمع آوری بیش از 30 متکدی در ملایر طی یک ماه


معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: طی یک ماه اخیر حدود 30 تا 35 متکدی از سطح شهر جمع آوری شده است که 65 درصد آنها غیربومی بودند.

- ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: طی یک ماه اخیر حدود 30 تا 35 متکدی از سطح شهر جمع آوری شده است که 65 درصد آنها غیربومی بودند.

مجتبی داوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مفاد مواد 712 و 713 قانون مجازات اسلامی و جرم انگاری قانونی در زمینه تکدی گری و به کار گماردن افراد صغیر یا افراد دیگر برای تکدی گری، در راستای سالم سازی چهره شهر برابر مقررات با متکدیان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تیمی برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر داشته اما مرجعی برای ساماندهی آنها در ملایر وجود نداشت، گفت: دستورالعملی مربوط به دهه هفتاد داشتیم که طبق آن شهرداری های شهرهای بزرگ موظفند اردوگاهی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان داشته باشند.

داوری با بیان اینکه مسئول اردوگاه توسط فرمانداری مشخص می شود، تأکید کرد: جمع آوری و ساماندهی متکدیان به یک اقدام گروهی نیاز دارد و دستگاه های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز وظایفی به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان هیچ مجموعه و اردوگاهی برای تحویل متکدیان وجود نداشت، مطرح کرد: با حمایت فرمانداری ویژه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 30 متکدی در ملایر طی یک ماه

جمع آوری بیش از 30 متکدی در ملایر طی یک ماه