مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-20اقتصادي

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز 100 هزار تن عبور کرد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش بیش از 30 درصدی خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از 25 خرداد تا 28 تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 100 هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده اند از طریق 35 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهارداشت: تاکنون 11 هزار و 700 محموله گندم از 4 هزار و 800  گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی در راستای برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 15 هزار تومان است.

زمانی گفت: بیش از 260 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 5 تیرماه گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی مانده مطالبات گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز 100 هزار تن عبور کرد

خرید تضمینی گندم در زنجان از مرز 100 هزار تن عبور کرد