مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-01سياسي

هتاکی به کلام الهی نشان از نابالغی بشر است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: هتاکی به ساحت کلام الهی و قرآن کریم نشان از نابالغی بشر در عصر معاصر است.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سال های اخیر اهانت به ساحت قرآن کریم، نبی مکرم اسلام و ارزش های دینی و الهی پررنگ تر از گذشته از سوی سردمداران نظام غرب در پوشش آزادی بیان مشاهده می شود که این موضوع نه تنها آزادی بیان نیست بلکه اهانت و تخریب عقاید و مذاهب دیگر ملت ها است.

وی تصریح کرد: این اقدام هتاکانه نه تنها جامعه اسلامی بلکه جوامع بشری و معتقدان به ادیان الهی را ناراحت و گله مند کرده و ضرورت دارد جلوی چنین اقدامات بی شرمانه ای گرفته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: انسان ها عدم بلوغ و رشد عقلانی خود را در قالب چنین رفتارها و حرکت های بی شرمانه به نمایش می گذارند در حالی که انسان کامل با عقل و بصیرت واقعی باید در مقابل چنین حرکت هایی بایستد و اجازه ندهد تا ادیان و مذاهب به اشکال مختلف مورد تمسخر و یا توهین دیگران قرار گیرد.

حجت الاسلام ستوده افزود: این حرکت ها به اصالت دین و حقانیت کلام الهی ضربه ای نمی زند بلکه نمود و نشانه ای از جهل و فقر عقلانیت است که در عصر معاصر عده ای سعی می کنند با دامن زدن به چنین موضوعاتی تنها احساسات و علایق جوامع بشری و انسانی را تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی به کلام الهی نشان از نابالغی بشر است

هتاکی به کلام الهی نشان از نابالغی بشر است