مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-05حوادث

شب ملتهب مارسی؛ مرگ معترض فرانسوی با سلاح «غیرمرگبار» پلیس!


دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش بال» پلیس خبر داد.

- دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله فلش بال پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دفتر دادستانی مارسی اعلام کرد که درپی کشته شدن یک جوان 27 ساله در جریان اعتراضات اخیر در فرانسه به دلیل برخورد یک پرتابه مشابه گلوله فلش بال پلیس، تحقیقات خود درباره این حادثه را آغاز کرد.

به دنبال قتل یک جوان 17 ساله الجزایری به دست پلیس فرانسه پس از سرپیچی از فرمان ایست، موج اعتراضات از پاریس آغاز شد و خیلی زود به شهرهای بزرگ و کوچک فرانسه سرایت کرد و به خشونت نیز کشیده شد.

در جریان این اعتراضات گسترده که به ادعای امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، روزهای التهابش تمام شده، بیش از 3هزار نفر بازداشت شده اند که عمدتاً زیر سن قانونی بوده و میانگین سنی بازداشت شدگان 17 سال گزارش شده است.

حالا پس از گذشت بیش از یک هفته از آغاز اعتراضات گسترده در فرانسه، دادستانی مارسی با اشاره به کشته شدن یک مرد 27 ساله در بحبوحه اعتراضات، اعلام کرده که به احتمال زیاد دلیل مرگ این شهروند، برخورد پرتابه اسلحه فلش بال که پلیس ضدشورش از آن استفاده می کند، بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب ملتهب مارسی؛ مرگ معترض فرانسوی با سلاح «غیرمرگبار» پلیس!

شب ملتهب مارسی؛ مرگ معترض فرانسوی با سلاح «غیرمرگبار» پلیس!