مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-11سياسي

حضور فیزیکی بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری دارد


در فضای کنونی کشور ضرورت وجود حوزه های علمیه بانوان بیش از پیش احساس می شود به طوری که حضور فیزیکی بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری ویژه ای دارد.

- گرمی - امام جمعه شهرستان گرمی گفت: در فضای کنونی کشور ضرورت وجود حوزه های علمیه بانوان بیش از پیش احساس می شود به طوری که حضور فیزیکی بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله صفری پیش اژ ظهر سه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان حوزه علمیه خواهران اردبیل در دفتر امام جمعه گرمی اظهار کرد: گفت: در فضای کنونی کشور ضرورت وجود حوزه های علمیه بانوان بیش از پیش احساس می شود و بانوان طلبه غیر از رسالت طلبگی، حضور فیزیکی شان در جامعه اثر ویژه ای دارد.

وی فعالیت مدرسه علمیه خواهران گرمی را ستودنی عنوان و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه این شهرستان در برگزاری اعیاد گوناگون و بحث حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر خوش درخشیدند به طوری که اثر فعالیت های این مجموعه در شهر ملموس است.

امام جمعه گرمی به نقشه شوم دشمنان در به انحراف کشیدن دختران و زنان جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن امروز در تلاش است تا کانون خانواده و مهره اصلی خانواده یعنی زنان را مورد هدف قرار دهد و از این طریق به سست کردن بنیان های خانواده اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیزیکی بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری دارد

حضور فیزیکی بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری دارد