مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28سياسي

شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر این است که دشمن را بشناسیم، گفت: شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی در مصلی امام خمینی رشت با اشاره به فضای تبلیغاتی مسموم علیه شهید بهشتی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی مکاتب غربی و ارزش های انسانی و حقوق بشری و سیاسی و اخلاقی و روابط ملل دنیای غرب را به چالش کشاند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است، افزود: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که می شود در برابر فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی و سوسیالیست شرق، نظام مبتنی بر احکام اسلامی را عینیت بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی به همه فهماند جنگ بین غرب و شرق واقعی نیست بلکه جنگ واقعی بین سلطه گران و اسلام است و ایران با رهبری امام خمینی و یارانش همچون شهید بهشتی به کانون مبارزه با سلطه گران تبدیل شد.

ادیانی با اشاره به اینکه ضرورت حادثه هفتم تیر این است که باید دشمن را شناخت تصریح کرد: شهید بهشتی خار چشم دشمنان اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است

شهادت دکتر بهشتی رویارویی جبهه انقلاب با جبهه غرب است