مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-14اقتصادي

ظرفیت های خصوصی و عمومی به کمک توسعه منابع آبی می آید


دبیر کارگروه سرمایه گذاری و تسهیل گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: زمینه مشارکت ظرفیت های خصوصی و عمومی در طرح های توسعه ای منابع آبی فراهم شده است.

- ایسنا/ایلام دبیر کارگروه سرمایه گذاری و تسهیل گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: زمینه مشارکت ظرفیت های خصوصی و عمومی در طرح های توسعه ای منابع آبی فراهم شده است.

فرهاد پاک نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه ای که با معاون اقتصادی استاندار ایلام داشتیم بحث این بود که در اجرای اصل 44 استفاده از ظرفیت های خصوصی و عمومی در طرح های توسعه ای منابع آبی در اجرای دستورات وزیر نیرو که بتوانیم از این ظرفیت ها در تعیین تکلیف این طرح ها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه ایلام به دلیل قابلیت و توانمندی و ظرفیت بالا در این زمینه مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: کمیته راهبری سرمایه گذاری استقرار مدیریت مشارکتی با رویکرد جذب سرمایه گذار برنامه ریزی شروع شده و کمیته هایی تشکیل خواهد شد که در این سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادها عضو خواهند شد.

دبیر کارگروه سرمایه گذاری و تسهیل گری اجتماعی شرکت مدیریت منابع آب ایران تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی بخش دولتی از این ظرفیت ها برای بهبود منابع آبی در استان استفاده و در بخش کشاورزی، صنعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های خصوصی و عمومی به کمک توسعه منابع آبی می آید

ظرفیت های خصوصی و عمومی به کمک توسعه منابع آبی می آید