مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-22حوادث

ماجرای قاتلی که کمتر از 2ساعت دستگیر شد


روز گذشته خبری تلخ درباره قتل یک دختر نوجوان در فضای مجازی پخش شد که پلیس بلافاصله اعلام کرد که قاتل، کمتر از 2 ساعت توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، روز جمعه تعدادی از اهالی شهرک چوکای رضوانشهر واقع در استان گیلان که متوجه دود در مدرسه ای متروکه شده بودند خودشان را به آنجا رساندند و با دیدن جسد سوخته دختری، پلیس را خبر کردند.

مجید رسول زاده معاون فرهنگی اجتماعی پلیس گیلان در توضیح پیگیری های پلیس بلافاصله پس از اطلاع گفت که پلیس بعد از دریافت خبری مبنی بر وجود یک جسد در مدرسه ای متروکه واقع در شهرک چوکا رضوانشهر در محل حاضر شد که طبق سرنخ های موجود، مشخص شد که قاتل پس از ارتکاب قتل دختر جوان، جسد وی را آتش زده و سپس محل جنایت را ترک کرده است.

به گفته رسول زاده، بررسی های تکمیلی پلیس حاکی از آن بود که برخی اختلافات موجود بین این دختر و پسر در خصوص تشکیل زندگی مشترک باعث بوجود آمدن انگیزه قتل در پسر جوان شده و با ترفندی، دختر را به مدرسه متروکه کشانده و سپس وی را به قتل رسانده و ماموران در بررسی های محیط اطراف محل قتل موفق شدند گوشی تلفن همراه مقتول و یک عدد چاقو که قاتل از آن به عنوان آلت قتل استفاده کرده بود را پیدا کنند ماموران پس از بررسی تمامی سرنخ های موجود و شناسایی هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قاتلی که کمتر از 2ساعت دستگیر شد

ماجرای قاتلی که کمتر از 2ساعت دستگیر شد