مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-11اقتصادي

ارتقای بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار در 945 روستای سیستان در حال انجام است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به بازنگری طرح جامع آبرسانی و ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای سیستان گفت: این طرح که در قالب پنج ناحیه فشاری انجام می شود موجب رفع مشکل افت فشار و قطعی آب روستاها خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به بازنگری طرح جامع آبرسانی و ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای سیستان گفت: این طرح که در قالب پنج ناحیه فشاری انجام می شود موجب رفع مشکل افت فشار و قطعی آب روستاها خواهد شد.

علیرضا قاسمی در بازدید از طرح های آبرسانی استان با بیان اینکه، در دهه 70 برای تمامی روستاهای سیستان شبکه آبرسانی انجام، که در آن زمان سرانه آبی و ضریب رشد جمعیت تحت پوشش واقعی پیش بینی نشد، اظهارکرد: این موضوع به دلیل قطر پایین لوله در فصول گرم سال موجب افت فشار آب و قطعی آب در شهرستان های هیرمند، نیمروز، زابل و هامون می شود.

وی افزود: به منظور حل مشکل، مطالعات مهندسی مجدد بررسی و طرح انجام و هم اکنون اجرای خطوط انتقال اصلی بر مبنای پنج زون ناحیه فشاری در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد که با همت و همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیروی زمینی سپاه قدس استان به عنوان معین عملیات اجرایی طرح در مدت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار در 945 روستای سیستان در حال انجام است

ارتقای بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار در 945 روستای سیستان در حال انجام است