مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-13پزشكي

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی برگزار شد


آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی صبح امروز پنجشنبه 22 تیرماه 1402 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون ارتقاء به منظور ارتقاء سالیانه دستیاران تخصصی پزشکی که در دانشگاه های علوم پزشکی در مقطع دستیاری مشغول تحصیل هستند و آزمون گواهینامه نیز برای دستیاران سال آخر به عنوان آزمون پایانی برگزار می شود.

فرایند آزمون از صبح امروز آغاز شده است و همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و کلیه وسایل الکترونیکی حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

این آزمون غیررقابتی است و سوالات آزمون نمره منفی ندارد.

با توجه به نوع سوالات رشته تخصصی پزشکی اجتماعی و پزشکی خانواده داوطلبان این رشته ها مجازند ماشین حساب ساده همراه داشته باشند.

آزمون در رشته آسیب شناسی 200 سوال + (2 سوال اخلاق با تاثیر مثبت) و زمان 240 دقیقه است و در رشته طب اورژانس 150 سوال + (2 سوال اخلاق با تاثیر مثبت) و زمان آزمون 200 دقیقه است و در سایر رشته ها 150 سوال + (2 سوال اخلاق با تاثیر مثبت) و زمان آزمون 180 دقیقه است.

پیش از این دکتر محسن عباسی مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از روند طراحی سوال آزمون ارتقای دستیاری و گواهینامه تخصصی در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شده بود: اساتید 26 گروه تخصصی پزشکی از دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی برگزار شد

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی دستیاران پزشکی برگزار شد