مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-01سياسي

موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با واگذاری 50 دستگاه اتوبوس به ایلام


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 دستگاه اتوبوس با موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای به ناوگان حمل و نقل عمومی استان افزوده شد.

- علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: باتوجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، طبق رایزنی های انجام شده با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این سازمان با اختصاص 50 دستگاه اتوبوس به شرکت ها و افراد واجد شرایط در استان ایلام موافقت کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه استان ایلام به واسطه مرز بین المللی مهران کنگره عظیم اربعین و تردد میلیونی زائرین عتبات عالیات را در پیش دارد، مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده ای باید هرچه سریعتر مرتفع شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمبود شدید اتوبوس در زمینه حمل مسافر حوزه حمل و نقل استان ایلام را تحت الشعاع قرار داده است.

بسطامی خاطرنشان کرد: افزایش ناوگان حمل و نقل و ایجاد شرایط تسهیل در تردد این ناوگان از مهم ترین مشکلات و مطالبات کنونی مردم استان ایلام محسوب می شود.

وی عنوان کرد: همچنین طی دیدار هفته گذشته با رییس سازمان راهداری، یک هزار تن قیر رایگان به استان اختصاص یافت و در دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با واگذاری 50 دستگاه اتوبوس به ایلام

موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با واگذاری 50 دستگاه اتوبوس به ایلام