مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-27اجتماعي

برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران در استان اردبیل


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران عملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران عملی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان خبر داد.

رحیم یونسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل 6 تیر در جریان برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران اظهار کرد: این آزمون همزمان با کل کشور در سطح مراکز استان اردبیل نیز برگزار شد.

یونسی در ادامه گفت: در این آزمون متقاضیان تعیین شایستگی آزمونگری به رقابت پرداختند و قبول شدگان این آزمون در آزمون عملی که به صورت پروژه محور برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از قبولی برای این افراد گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: متقاضیانی که دوره های مهارتی را طبق استانداردهای آموزشی این سازمان و در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ‎ای مجاز و مراکز دولتی وابسته به سازمان فنی و حرفه ای گذرانده باشند اقبال بیشتری برای موفقیت در آزمون ها و دریافت گواهی نامه مهارت دارند.

وی در پایان در خصوص دلیل برگزاری این آزمون گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در راستای استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران در استان اردبیل

برگزاری آزمون تعیین شایستگی آزمونگران در استان اردبیل