مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-29سياسي

امام جمعه بیرجند: دوری از تفکر غربی کلید حل بسیاری از مشکلات است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مشکلات ما زمانی حل می شود که به تمام معنا در پیروی از فرمایشات دین و ائمه اطهار(ع) خالص شویم و براساس تفکر غربی ها عمل نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد افزود: اگر بخواهیم جامعه ما نجات یابد باید با شناسایی علت و معلول تلاش کنیم کار، اخلاق، بازار و مسجدمان را از تفکر لیبرالی که حتی گاهی به اسم دین است، جدا کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد مربوط به جریانات منحرف غرب پرستی است که از اول انقلاب نفوذ پیدا کردند و هر جا هم کار به دستشان رسید مشکل ایجاد کردند و اینها همان نامحرمانی هستند که امام خمینی(ره) فرمودند که انقلاب را به دست نامحرمان ندهید اما در این زمینه دقت لازم را نکردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ضربه ای که دشمنان توانستند با نفوذ به اقتصاد، فرهنگ، جامعه و خانواده ما وارد کنند همه آنها محصول همان تفکر لیبرالی غرب است لذا اگر فلسفه تاریخ را بدانیم می توانیم تصمیم بگیریم که فردا رها شویم یا گرفتار اندیشه بیگانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: دوری از تفکر غربی کلید حل بسیاری از مشکلات است

امام جمعه بیرجند: دوری از تفکر غربی کلید حل بسیاری از مشکلات است