مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-26اجتماعي

مدیران، تامین آب مناطق مختلف را در اولویت قرار دهند


موضوع تأمین آب مناطق مختلف از اولویت های دستگاه های متولی بوده و باید بی وقفه و بدون هیچ عذری محقق شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: موضوع تأمین آب مناطق مختلف از اولویت های دستگاه های متولی بوده و باید بی وقفه و بدون هیچ عذری محقق شود.

جواد قناعت، امروز دوشنبه 5 تیر در جلسه بررسی وضعیت شبکه آبرسانی روستاهای بخش دیهوک گفت: پیگیر موضوع حل مشکل تأمین آب روستاهای بخش دیهوک طبس هم هستیم و باید با همفکری مسئولان این مسئله را در این منطقه حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مصوبات جلسه، افزود: در روستای پیکوه شرکت آب و فاضلاب استان درخصوص اجرای عملیات احداث خط انتقال و اصلاح شبکه به طول دو کیلومتر به مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اقدام می کند.

به گفته استاندار خراسان جنوبی؛ با همکاری شرکت زغال سنگ پرورده طبس مبلغ 50 میلیارد ریال در قالب مسئولیت های اجتماعی معادن جهت احداث مخزن 300 متر مکعبی در روستای پیکوه هزینه می شود.

قناعت با اشاره به مشکلات تأمین آب در روستای اسفندیار نیز گفت: بنا به مصوبه جلسه، شرکت آب و فاضلاب نسبت به زون بندی و اصلاح شبکه بهداشتی روستا به طول سه کیلومتر به مبلغ 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران، تامین آب مناطق مختلف را در اولویت قرار دهند

مدیران، تامین آب مناطق مختلف را در اولویت قرار دهند