مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-05سياسي

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان منصوب شد


با صدور حکمی از سوی داود منظور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اکبر محمدی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ با حکم داود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اکبر محمدی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منصوب و جایگزین ارسلان ازهاری شد.

متن کامل حکم سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به شرح زیر است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منصوب می شوید.

اهم مأموریت ها و وظایف شما در سطح استان به شرح ذیل ابلاغ می شود: هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور، برنامه ریزی به منظور تحقق قدرالسهم استان از تولید ناخالص داخلی کشور و تعیین ارزش افزوده هر بخش و استفاده از جداول داده ستاده استانی (حساب منطقه ای) به عنوان نقشه راه رشد اقتصادی استان متناسب با اهداف رشد اقتصادی سالانه کشور، برنامه ریزی به منظور کاهش نرخ بیکاری، جذب سرمایه گذاری (داخلی و خارجی) و توسعه صادرات غیر نفتی استان، پیاده سازی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان منصوب شد

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان منصوب شد