مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-21سياسي

لزوم ورود ستاد امر به معروف به موضوع فساد اداری و رشوه خواری


ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان در زمینه فرهنگ سازی برای حجاب اقداماتی انجام داده اما لازم است در حوزه فساد اداری و رشوه خواری نیز ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: پیروان راستین مکتب عاشورا باید هدف از این قیام را بدانند و سخنرانان و روضه خوان ها هم در تبیین این موضوع تلاش بیشتری کنند.

وی با تاکید بر اینکه محرم و صفر ظرفیتی تمام نشدنی در زمینه آموزه های اسلامی است، افزود: همواره باید تلاش کرد تا احیاگر ارزش های حسینی باشیم و بتوان امام حسین را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم.

امام جمعه آبادان، خدمت به امام حسین (ع) بدون گناه و آزار دیگران را رمز موفقیت در شناساندن عاشورا به جهانیان معرفی کرد و در خطاب به هیئت داران و صاحبان ایستگاه های صلواتی فعال در سطح شهر گفت: آیین ها و برپایی ایستگاه های صلواتی نباید باعث مسدود شدن معابر و به زحمت افتادن پاکبان ها در کوچه و خیابان ها شود.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، هدف از این اقدامات را انحراف افکار عمومی از تظاهرات کشورهای غربی و ایجاد فتنه میان مسلمانان و مسیحیان با توجه به نزدیکی فرهنگی آن ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود ستاد امر به معروف به موضوع فساد اداری و رشوه خواری

لزوم ورود ستاد امر به معروف به موضوع فساد اداری و رشوه خواری