مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:212023-06-26حوادث

3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، از مرگ 2 شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد وی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز اورژانس 115 یکی از مراکز درمانی شهرستان رامسر مبنی بر انتقال فردی 47 ساله به آن مرکز درمانی که دچار مسمومیت شده بود بلافاصله واحد گشت کلانتری 11 رامسر به محل اعزام شدند .

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فوت بیمار موصوف پس از بستری در این بیمارستان، تصریح کرد: پزشکان معالج علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند .

 ساداتی اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، برابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان های آمل و رامسر مرگ مشکوک دو مرد 39 ساله و 48 ساله که از سه روز گذشته به بیمارستان های این شهرستان ها بستری شده بودند به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: برابر اعلام کادر درمانی این بیمارستان ها، این افراد نیز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان باختند.

وی با بیان اینکه علت تامه این حوادث در دست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: افراد با رعایت هشدارهای انتظامی و مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران

3 فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران