مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-29حوادث

توضیحات رییس پلیس کشور درباره استفاده از هوش مصنوعی در مقابله با جرایم خشن


فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص بکارگیری و استفاده از هوش مصنوعی در مقابله با جرایم توضیحاتی ارائه کرد.

- سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص مطالبات مردم مبنی بر استفاده از سامانه های هوشمند برای شناسایی و دستگیری مجرمان، زورگیران و سارقان همانند بکارگیری این سامانه ها در شناسایی و احضار موارد کشف حجاب و بدپوششی گفت: موضوع هوشمندی و استفاده از وسایل هوشمند در انتظام و امنیت حوزه وسیعی دارد که این حوزه شامل همه گونه ناهنجاری، قانون شکنی و عملیات مجرمانه از پایین ترین تا بالاترین حد است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: طبیعی است وقتی این اتفاق میمون بیفتد، یعنی اینکه نه تنها سارقین و حتی کسانی که شاید ورود کرده و می توانند محل عبور هم باشند رصد می شود.

وی گفت: مطالبه ما هم این است که دوستان فارس_ که ثابت کردند در این موضوع جزو راسخون هستند_ این موضوع را از طرف ما و هم از طرف مردم پیگیری کنند چرا که به نظر این موضوع، مسأله بسیار مهمی از جنس رصد توأم با اقدام و توأم با پیشگیری است.

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس با درج پویشی در سامانه فارس من این مطالبه را پیگیر بودند که حالا که با استفاده از سامانه ها و ابزار هوشمند موارد کشف حجاب و بدپوششی رصد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس پلیس کشور درباره استفاده از هوش مصنوعی در مقابله با جرایم خشن

توضیحات رییس پلیس کشور درباره استفاده از هوش مصنوعی در مقابله با جرایم خشن