مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-18سياسي

مبلغین شبهات دینی جوانان را برطرف کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره با تاثیرگذاری بالای تبلیغ چهره به چهره، از مبلغین خواست با روی خوش به سراغ جوانان رفته و شبهات دینی آنها را برطرف کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره با تاثیرگذاری بالای تبلیغ چهره به چهره، از مبلغین خواست با روی خوش به سراغ جوانان رفته و شبهات دینی آنها را برطرف کنند.

حجت الاسلام یوسف احمدی، امروز(27 تیر) در گردهمایی مبلغین کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به کارایی بالای تبلیغ چهره به چهره دین در جامعه، گفت: تبلیغ چهره به چهره یکی از بهترین شیوه های تبلیغ دین بوده که اثرگذاری بالایی دارد.

احمدی تاکید کرد: مبلغین باید با روی خوش به سراغ جامعه به ویژه جوانان رفته و شبهات دینی آنها را برطرف کرده و آنها را به دین علاقمند کنند، چون در این صورت خود آن افراد به مبلغ دین تبدیل خواهند شد.

وی گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته به وضوح شاهد فاصله بین جامعه و روحانیت به ویژه جوانان بودیم.

احمدی با بیان اینکه هدف و برنامه دشمنان این است که به جایی برسند که روحانیت جایی در جامعه نداشته باشند، تاکید کرد: اگر روحانیت پای کار باشند، دشمنان نخواهند توانست به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغین شبهات دینی جوانان را برطرف کنند

مبلغین شبهات دینی جوانان را برطرف کنند