مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-02فرهنگي

نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در گیلان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در استان خبر داد و گفت: گیلان سالمندترین استان کشور است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در استان خبر داد و گفت: گیلان سالمندترین استان کشور است.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، به مواد 28 و 31 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشخص شدن تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: با در نظر داشتن روند پیری جمعیت در گیلان و نیز نقش اثرگذار هنر و نمایش، نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره، مردادماه امسال اعلام خواهد شد و هنرمندان و فیلمسازان، پنج ماه فرصت دارند تولیدات خود در قالب فیلم کوتاه، نماهنگ و تیزر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این استان را دارای ظرفیت هایی پرشمار و هنرمندان با استعداد دانست و از این رو، ابراز اطمینان کرد که استقبال خوبی از این جشنواره از سوی فیلمسازان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن اینکه گیلان سالمندترین استان کشور است؛ تبیین و تبلیغ موثر در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری اهمیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در گیلان برگزار می شود

نخستین جشنواره فیلم با موضوع جوانی جمعیت در گیلان برگزار می شود