مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-11اقتصادي

سیستم نوبت دهی الکترونیکی انبارنفت زاهدان راه اندازی شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی در انبارنفت شهید سلیمانی زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی در انبارنفت شهید سلیمانی زاهدان خبر داد.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا- با اعلام این خبر، هدف از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی را عدالت در توزیع بار، نظم بخشیدن به فرایند توزیع و ارسال بار به مصرف کنندگان و مجاری عرضه سوخت و تسهیل روش کار واحد صدور، دریافت و توزیع بار انبارنفت برشمرد و ابراز امیدواری کرد فرایند جدید بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و تکریم مراجعین، علاوه بر مدیریت زمان بر میزان رضایتمندی رانندگان ناوگان حمل ونقل بیفزاید.

مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از عوامل دست اندرکار در جهت راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی، به معایب روش نوبت دهی دستی و سنتی از جمله: ازدحام مراجعین و در برخی موارد تضییع حقوق آنان اشاره کرد و ثبت نوبت الکترونیکی را در جهت بهبود روند ورود و خروج نفتکش ها جهت انجام بارگیری، انحراف و تخلیه فرآورده در انبارنفت اثربخش دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم نوبت دهی الکترونیکی انبارنفت زاهدان راه اندازی شد

سیستم نوبت دهی الکترونیکی انبارنفت زاهدان راه اندازی شد