مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-05سياسي

نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز دنبال می شود


مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز یکی از اقدامات در نظر گرفته شده در راستای جهاد امیدآفرینی و معرفی دستاوردها و پیشرفت های انقلاب به دانش آموزان و دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، جلسه تشکیل نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز صبح امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد.

در این جلسه محسن حقیقی مقدم مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن توان خود را برای از بین بردن ایمان و امید در جامعه متمرکز کرده است و برای همین در شرایط کنونی، جهاد مساوی با تلاشی است که در مقابله با دشمن باشد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین وزارت نفت است، تصریح کرد: بر همین اساس همه ما باید روایت درستی از مسیر انقلاب داشته باشیم و جهاد امیدآفرینی را از اولویت های خود قرار دهیم.

حقیقی مقدم با بیان اینکه بیش از 60 درصد صنایع کشور وابسته به صنعت نفت است، خاطرنشان کرد: تشکیل نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز یکی از اقدامات در نظر گرفته شده در راستای جهاد امیدآفرینی و معرفی دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز دنبال می شود

نهضت راهیان پیشرفت در صنعت نفت و گاز دنبال می شود