مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-27اقتصادي

8 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری ارجاع شد


شهرکرد_سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: 8 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فلاح ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد تعزیرات حکومتی در سال گذشته اظهار کرد: در یک سال گذشته در حوزه کالا و خدمات 5 هزار و 730 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان واصل شده است.

وی افزود: از این تعداد پرونده 4 هزار و 97 فقره از سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، 551 فقره از سازمان جهاد کشاورزی استان، 570 فقره از اتاق اصناف و 47 فقره از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تعزیرات ارجاع شدند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا 5 هزار و 802 فقره از پرونده های ارجاع شده به تعزیرات منجر به صدور حکم شده، 125 فقره در حال بررسی و با توجه به مدت زمانی که برای پرونده های منظور شده است، پیش بینی می شود مابقی ظرف 10 روز آینده به نتیجه برسد.

فلاح عنوان کرد: مدت زمان لازم برای رسیدگی به پرونده های مربوط به حوزه کالا، خدمات و بهداشت 10 تا 13 روز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بین 20 روز تا یک ماه است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 139 پرونده در حوزه دارو و درمان به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری واصل شده است، خاطرنشان کرد: از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری ارجاع شد

8 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری ارجاع شد