مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-20اجتماعي

گرد و خاک در 16 استان و ضرورت اجتناب بیماران تنفسی از تردد غیرضروری


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز شنبه 31 تیر در 16 استان وزش باد شدید و در نواحی مستعد همراه با گردوخاک خواهیم داشت، در این راستا توصیه می شود اجتناب از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 5 روز آینده در شمال شرق، جنوب شرق و شرق کشور و بخش هایی از مرکز کشور، همچنین استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید، در برخی مناطق خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا تا یکشنبه اول مرداد در برخی ساعات در نوار مرزی غرب کشور و برخی مناطق جنوب غرب سرعت وزش باد افزایش می یابد و پیش بینی می شود در برخی نقاط استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام گرد و خاک داشته باشیم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: در 3 روز آینده در برخی نقاط شمال غرب کشور، سواحل خزر و ارتفاعات البرز افزایش ابر، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیاییان گفت: امروز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل، گیلان، قزوین، گلستان، کردستان و اردبیل، همچنین دامنه ها و ارتفاعات استان های البرز و تهران افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک در 16 استان و ضرورت اجتناب بیماران تنفسی از تردد غیرضروری

گرد و خاک در 16 استان و ضرورت اجتناب بیماران تنفسی از تردد غیرضروری