مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-16حوادث

کودک 5 ساله غرق شده با تلاش امدادگران احیا شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از عملیات نجات و احیای موفق کودک غرق شده در منطقه شنا ممنوع میانکاله شهرستان بهشهر توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: صبح امروز 25 تیرماه عوامل امدادی مستقر در ساحل میانکاله شهرستان بهشهر پس از دریافت گزارشی مبنی بر غرق شدگی کودک 5 ساله در منطقه شنا ممنوع، بلافاصله تیم امدادی مستقر در این ساحل به محل حادثه اعزام شدند که پس بیرون کشیدن غریق، بلافاصله عملیات CPR و احیای کودک انجام شد و خوشبختانه این عملیات موفق بوده و غریق 5 ساله به زندگی برگشت و جهت ادامه مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس 115 شد که بلافاصله به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان بهشهر انتقال داده شد.

فخاری با اشاره به اینکه عدم آگاهی افراد نسبت به وضعیت توپوگرافی و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و نیز عدم آشنایی به قواعد شنا و وجود جریان شکافنده از عمده ترین دلایل غرق شدن مردم قلمداد می شود گفت: متأسفانه افراد زیادی توصیه های نجاتگران و امدادگران هلال احمر را در نظر نمی گیرند و با شنا در مناطق حادثه خیز جان خود را به خطر می اندازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بیش از 1000 نفر امدادگر و نجاتگر این جمعیت در طول نوار سواحلی مازندران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک 5 ساله غرق شده با تلاش امدادگران احیا شد

کودک 5 ساله غرق شده با تلاش امدادگران احیا شد