مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-24سياسي

چهارمحال و بختیاری باید پایتخت گردشگری ایران باشد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری باید پایتخت گردشگری ایران باشد، گفت: مناطق گردشگری فراوانی در جای جای استان وجود دارد و بازفت بهشت ایران است لذا این مهم حتما محقق خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری باید پایتخت گردشگری ایران باشد، گفت: مناطق گردشگری فراوانی در جای جای استان وجود دارد و بازفت بهشت ایران است لذا این مهم حتما محقق خواهد شد.

سیدصولت مرتضوی شامگاه گذشته دوم تیرماه در همایش روز بزرگداشت اصناف و تجلیل از اصناف چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته اصناف و با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دهه اخیر موضوع اقتصاد را بیت الغزل پیام های نوروزی و به عنوان شعار سال قرار داده اند، اظهار کرد: امسال نیز ایشان مهار تورم و رشد تولید را اعلام کردند.

وی ادامه داد: اساس کار این است که هم تولیدکننده و هم توزیع کننده توامان در صفوف اصناف قرار دارند و لذا اصناف هم دائرمدار رشد تولید و هم مهار تورم هستند، متاسفانه کشور در دهه 90 به علت های خارجی و داخلی از رشد اقتصادی خوبی برخوردار نبود و سرانه تولید ملی ما و رشد اقتصادی منفی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری باید پایتخت گردشگری ایران باشد

چهارمحال و بختیاری باید پایتخت گردشگری ایران باشد