مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-07سياسي

عید غدیر روز شایسته سالاری در نظام حکومتی است


عید غدیر، بزرگ ترین عیدی است که خداوند روزی انسان ها کرده و این عید روز شایسته سالاری در نظام حکومتی است.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: عید غدیر، بزرگ ترین عیدی است که خداوند روزی انسان ها کرده و این عید روز شایسته سالاری در نظام حکومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز 16 تیرماه عید غدیر را عید مستضعفان خواند و اظهار کرد: غدیر عیدی است که در آن امام معصوم از جانب خداوند متعال مسئولیت اجرای قوانین اسلام و تبیین آنها را به عهده می گیرد اما متأسفانه در نکوداشت این روز کوتاهی شد و نتیجه این کوتاهی، خانه نشین شدن امامت و جایگزین شدن خلافت بود.

وی با بیان اینکه همانگونه که برای عزای ائمه معصومین زمان می گذاریم که بسیار خوب است، برای شادی ائمه اطهار هم برنامه بگذاریم، افزود: دلدادگان غدیر باید برای ترویج فرهنگ غدیر تا آنجا که می توانند تلاش خود را به کار گیرند و این اعیاد مذهبی را در بین مردم با شادی و شور برگزار کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان و حمله به مسجد گوهرشاد، گفت: درود می فرستیم به روان کسانی که در راه حجاب، عفاف و ناموس جان خودشان را فدا کردند و به ارواح بانوان پاکی که در آن دوران در خانه معتکف شدند و برای حفظ حجاب شان سختی خانه نشینی را تحمل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر روز شایسته سالاری در نظام حکومتی است

عید غدیر روز شایسته سالاری در نظام حکومتی است