مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-11فرهنگي

بازدید مدیران سیما از پشت صحنه بازپرس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، «محسن برمهانی» معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک و رییس مرکز سیما فیلم از پشت صحنه «سریال بازپرس» دیدن کرده و در جرین روند تولید این سریال قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محسن برمهانی معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک و رییس مرکز سیما فیلم از پشت صحنه سریال بازپرس دیدن کرده و در جرین روند تولید این سریال قرار گرفت.

محسن برمهانی مدیر سیما به همراه مهدی نقویان رییس جدید مرکز سیمافیلم و میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما پس از بازدید از پشت صحنه دقایقی با عوامل و بازیگران نیز به گفتگو پرداخت و نظران آن ها را درباره سختی ها تولید این سریال شنید.

گفتنی است سریال بازپرس که روند داستانی یک پرونده فساد اقتصادی را پی می گیرد روز های شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال بازپرس به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که آن را حسین تراب نژاد بعد از مدت ها پژوهش از پرونده های واقعی نوشته است و پخش آن از دهم تیرماه آغاز شده است.

فیلمنامه ی سریال بازپرس از بین پرونده های واقعی فساد اقتصادی انتخاب شده است و به همین دلیل در سکوت خبری ضبط شده و اکنون به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیران سیما از پشت صحنه بازپرس

بازدید مدیران سیما از پشت صحنه بازپرس