مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-22بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: همواره با متحدان اروپایی خود درباره ایران در ارتباط هستیم


معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به طور مداوم درباره ایران با متحدان نزدیک خود در اروپا در ارتباط است.

- معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به طور مداوم درباره ایران با متحدان نزدیک خود در اروپا در ارتباط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وِدانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره گزارش ادعایی روزنامه واشنگتن پست مبنی بر وجود مذاکرات مستقیم میان تهران و واشنگتن و اینکه متحدان اروپایی آمریکا به درستی در جریان این رایزنی ها قرار ندارند، گفت: ما با شرکا و متحدان خود، از جمله تروییکای اروپایی در مورد مسائل مربوط به ایران به طور مداوم در ارتباط هستیم.

من به طور قطع قصد ندارم این گفت وگوها را به تفصیل بیان کنم یا در اینجا جزییات بیشتری به شما ارائه دهم، اما ما قطعاً در این مورد با شرکا و متحدان خود در تماس هستیم.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، ودانت پاتل در پاسخ به سوال دیگری درباره نگرانی برخی اعضای کنگره درباره تعامل مجدد دولت بایدن با ایران اظهار کرد: ما به طور جدی متعهد به تداوم تعامل نزدیک با کنگره و با هر دو حزب هستیم و مقامات وزارت امورخارجه به طور منظم با کنگره در مورد سیاست ایالات متحده و ایران تعامل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: همواره با متحدان اروپایی خود درباره ایران در ارتباط هستیم

وزارت خارجه آمریکا: همواره با متحدان اروپایی خود درباره ایران در ارتباط هستیم