مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-08بين الملل

حماس: امنیت تل آویو در گرو امنیت جنین است


یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین، به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که اگر نظامیان این رژیم، امنیت جنین را بر هم بزنند، تل آویو هم رنگ امنیت را نخواهد دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مشیر المصری از رهبران جنبش حماس در همایشی که به مناسبت شانزدهمین سالگرد تأسیس جنبش الاحرار فلسطین برگزار شد، تأکید کرد که گروههای مقاومت موفق شده اند قدرت خود را به دشمن صهیونیستی دیکته کنند.

خبرگزاری صفا به نقل از المصری گزارش داد، الاحرار از دل مشکلات ملت فلسطین سربرآورد تا نشان دهد که باید بر روی مبارزه مسلحانه تکیه کرد، نه سازش، شکست و تن دادن به خواسته های رژیم موقت صهیونیستی.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت از نظر گستره جغرافیایی در حال گسترش است، ادامه داد: تاکتیکهای نظامی مقاومت در مبارزه با اسراییل در حال رشد است و جنگهای جنین نشانگر میزان آمادگی نیروهای مقاومت است که در جریان آن، دشمن مجبور شد بدون تحقق اهداف خود، عقب نشینی کند.

 یورش اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی جِنین در بامداد دوشنبه (12  خرداد) این نظریه را ثابت کرد که تل آویو برای فرار از ناامنی های گسترده، مقابله با قدرت روبه رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی های ادعایی خود، چاره ای بهتر از جنگ نمی بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: امنیت تل آویو در گرو امنیت جنین است

حماس: امنیت تل آویو در گرو امنیت جنین است