مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:042023-07-06سياسي

اهداف سفر امیرعبداللهیان به باکو چیست؟


سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل بین الملل با بیان اهداف سفر رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان به باکو گفت: سفر وزیر امور خارجه ایران به باکو به دلیل حضور در اجلاس جنبش غیرمتعهدها اهمیت دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه - راهبرد معاصر نوشت: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به باکو سفر کرده است، پس از ملاقات با الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان گفت، دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با رییس جمهور آذربایجان در باکو داشت.

وی افزود: انتظار می رود با این گفت و گوی صریح و صمیمی فصل جدیدی در روابط دو کشور دوست، برادر و همسایه ایران و آذربایجان گشوده شود و دشمنان و بدخواهان دو کشور را مأیوس کند.

سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل بین الملل درباره سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پایتخت جمهوری آذربایجان گفت: اجلاس دو روزه جنبش غیرمتعهدها (عدم تعهد) با حضور 120 نماینده از کشورهای عضو برای دستیابی به راهکارهای پایدار در مواجهه با مخاطرات مختلف و چالش های نو ظهور در مرکز همایش های باکو افتتاح شد و وزیر امور خارجه نیز به نمایندگی از ایران در اجلاس شرکت کرد.

وی افزود: امیرعبداللهیان در کنفرانس غیرمتعهدها در باکو با تعدادی از سران شرکت کننده در زمینه موضوعات مختلف دیدار و رایزنی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف سفر امیرعبداللهیان به باکو چیست؟

اهداف سفر امیرعبداللهیان به باکو چیست؟