مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-05سياسي

متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است


متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است، لذا پیگیری امور مراجعان تا به نتیجه رسیدن این امر مهم دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین معارفه رییس دادگستری و دادستان مسجدسلیمان تاکید کرد: کاهش اطاله دادرسی، سرعت همراه با دقت در رسیدگی به پرونده ها و تسریع در اجرای احکام از انتظارات به حق مردم و مراجعان به دستگاه قضایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی آسیب ها و زمینه های بروز ناهنجاری ها گفت: احیای حقوق عامه، صیانت از حقوق بیت المال و اراضی ملی، تأمین و استمرار امنیت و مقابله با سارقان مسلح و مرتکبان جرایم خشونت آمیز و تعیین تکلیف پرونده های کثیرالشاکی و پیگیری بازگشت اموال مال باختگان از مطالبات مردم شهرستان مسجدسلیمان است.

دهقانی یادآور شد: با وجود ذخایر عظیم نفت و گاز و سدهای آبی اما مردم شهرستان مسجدسلیمان با کاستی های زیادی در خدمت رسانی از جمله خدمات شهری، عمرانی، جاده و راه های مواصلاتی و آب شرب مواجه هستند.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت های عظیم سران قبایل، مصلحان، ریش سفیدان و متنفذان در راستای توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ گذشت و مصالحه و اصلاح ذات البین استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است

متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است