مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-28اقتصادي

بلغارستان دروازه ورود تجار زنجانی به اتحادیه اروپا


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تعامل تجاری و اقتصادی با کشور بلغارستان را دروازه ورود به اروپا می دانیم.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تعامل تجاری و اقتصادی با کشور بلغارستان را دروازه ورود به اروپا می دانیم.

حسین محمدی ظهر امروز (7 تیرماه) در جمع فعالان اقتصادی استان زنجان و دیدار با سفیر ایران در بلغارستان، با بیان اینکه استان زنجان پتانسیل خوبی در زمینه کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری دارد، اظهار کرد: ارتباط با سفیران و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف در درازمدت نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت .

وی با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی الزاماتی دارد که باید بدان توجه کنیم، افزود: برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی گام به گام حرکت می کنیم و لازمه موفقیت شناخت ظرفیت و پتانسیل های دو کشور است.

محمدی با بیان اینکه روابط تجاری صرفا واردات و صادرات نیست، ادامه داد: این مقوله برای کوتاه مدت خوب است اما انتقال و تبادل فناوری یک محصول یا سرمایه گذار برای دو کشور حائز اهمیت بیشتر است.

این مسئول با بیان اینکه در معرفی ظرفیت و پتانسیل ها ضعیف عمل کرده ایم، اضافه کرد: کاهش تعامل اقتصادی بسته به همین مسئله است؛ اینکه ما آگاهی و اطلاعات دقیقی از ظرفیت های استان خود ارائه نمی دهیم وحتی به درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلغارستان دروازه ورود تجار زنجانی به اتحادیه اروپا

بلغارستان دروازه ورود تجار زنجانی به اتحادیه اروپا