مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:102023-06-26ورزشي

پویش «من مبشر غدیرم» در یزد به راه افتاد


مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری پویش بزرگ «من مبشر غدیرم» در یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خبر داد.

- یزد- مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری پویش بزرگ من مبشر غدیرم در یزد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی صداقت روز دوشنبه در نشستی خبری به بیان جایگاه عید سعید غدیر در بین مسلمین به ویژه شیعیان پرداخت و اظهار داشت: اهتمام به شادی و سرور در این عید بزرگ مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به تدارک بیش از 200 عنوان برنامه در ایام دهه امامت و ولایت توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: راه اندازی پویش بزرگ من مبشر غدیرم از جمله این برنامه هاست.

صداقت عنوان کرد: در قالب این پویش تمام شهروندان یزدی می توانند تمام فعالیت های خود در زمینه غدیر را در قالب های مختلف نظیر عکس و فیلم به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همچنین از برگزاری پویش هر خانه یک پرچم خبر داد و یادآور شد: تاکنون 20 هزار نفر در این پویش ثبت نام کرده اند.

وی گفت: نصب پرچم ها توسط عوامل اجرایی سازمان فرهنگی از فردا آغاز می شود و 20 هزار پرچم بین مردم دارالعباده توزیع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «من مبشر غدیرم» در یزد به راه افتاد

پویش «من مبشر غدیرم» در یزد به راه افتاد