مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-02اقتصادي

درآمد مازاد شهرداری صرف پیش پرداخت خرید اتوبوس و اورهال مترو شد


معاون اقتصاد شهر شهرداری تهران با بیان اینکه درآمد مازاد شهرداری صرف پیش پرداخت خرید اتوبوس و اورهال مترو شد، گفت:توافقاتی با بانک شهر برای دریافت برات کارت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، لطف اله فروزنده در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب و درآمد شهرداری تهران در اسفندماه سال 1402 با بیان اینکه 137 درصد بودجه سال قبل محقق شد، اظهار کرد: این مهم با تلاش شهرداری و سیاست گذاری شورا محقق شد که در تاریخ شهرداری بی سابقه و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه ما گزارش هزینه 10 هزار میلیارد تومان مازاد را ارائه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 700 میلیارد تومان از 9 هزار میلیارد تومان درآمد مازاد در خزانه است.

در 15 اردیبهشت ماه که حساب ها بسته شد باید تمام مبالغ در خزانه قرار می گرفت.

فروزنده با اعلام اینکه 97 درصد هزینه ها صرف شده است، یادآور شد: 6 هزار و 700 میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای مترو در نظر گرفته شده و هشت هزار و 500 میلیارد تومان به امسال منتقل شده و قرارداد 11 هزار میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس از این محل تأمین شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه 30 هزار میلیارد تومان درآمد در اسفندماه محقق شد، خاطرنشان کرد: این را در نظر بگیریم که تخفیف عوارض شهرسازی در اسفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مازاد شهرداری صرف پیش پرداخت خرید اتوبوس و اورهال مترو شد

درآمد مازاد شهرداری صرف پیش پرداخت خرید اتوبوس و اورهال مترو شد