مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-08سياسي

خانه کرمانی ها در تابستان 1402 خاموشی ندارد


مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان گفت: در تابستان جاری برای مردم کرمان و مصارف خانگی هیچ گونه خاموشی نداریم.

- علی سیستانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برای پیک تابستان هر آنچه را می توانستیم، انجام دادیم و بزرگترین کارگاه تعمیرات اساسی را در نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی کرمان ایجاد کردیم.

وی بیان داشت: کارگاه تعمیرات اساسی که در نیروگاه کرمان فعال شد، در صنعت برق کم سابقه بود و 14 پروژه تعمیراتی برای آماده سازی نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان در پیک تابستان انجام دادیم.

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان ادامه داد: برق، انرژی پاکی ست که به راحتی در دسترس است، اما به دست آوردن برق و تولید برق هزینه بر و طاقت فرساست.

مردم ما را با مصرف بهینه برق همراهی کنند تا پیک تابستان را بدون خاموشی بگذرانیم.

سیستانی تصریح کرد: در تابستان جاری برای مردم کرمان و مصارف خانگی هیچ گونه خاموشی نداریم مگر اینکه مشکل خاصی پیش آید، اما برنامه ای را برای خاموشی در ارگان ها، صنعت، کشاورزی و ادارت پیش بینی کرده اند.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که درباره علت خاموشی ها در برخی منازل شهر کرمان پرسید، بیان داشت: خاموشی ها به علت کمبود برق نبوده است و به علت عیبی ست که در شبکه ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کرمانی ها در تابستان 1402 خاموشی ندارد

خانه کرمانی ها در تابستان 1402 خاموشی ندارد