مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-24اقتصادي

یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به اسلامشهر اجرایی شد


فرماندار اسلامشهر از اجرایی شدن یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به این شهرستان خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور روستایی جاده درختی با 12 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسین حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای یکی دیگر از مصوبات سفر رضا اکبری معاون سازمان راهداری کشور به اسلامشهر خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور روستایی کانال نواب (جاده درختی) در بخش مرکزی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در حال انجام است.

حبیبی اظهار داشت: این پروژه به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان آغاز شده و ظرف سه روز آینده به پایان می رسد.

وی تصریح کرد: این محور روستایی با تردد روزانه 15 هزار خودرو از جمله مسیرهای پرتردد شهرستان که مورد استفاده ساکنان شهرستان های مجاور نیز قرار دارد به شمار می رود و وضعیت نامطلوب آسفالت آن موجب گلایه و انتقاد مردم اسلامشهر بود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در سفر ماه گذشته معاون سازمان راهداری کشور به شهرستان، 15 مصوبه مهم برای بهبود محورهای مواصلاتی شهرستان در بخش های شهری و روستایی به تصویب رسیده بود، افزود: خوشبختانه به مرور شاهد اجرای این مصوبات هستیم و امیدار هستیم با اجرایی شدن تمامی آنها رضایتمندی بیش از پیش مردم از وضعیت محورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به اسلامشهر اجرایی شد

یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به اسلامشهر اجرایی شد