مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-22سياسي

شناسایی 30 نقطه گیلان برای اجرای طرح سالمسازی دریا


نماینده عالی دولت در گیلان از شناسایی 300 نقطه خطر آفرین در سواحل گیلان خبر داد و گفت: با بررسی های به عمل آمده تاکنون در 10 شهرستان این استان 300 نقطه خطرآفرین و شنا ممنوع و همچنین 30 طرح سالمسازی دریا شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جشنواره و مراسم نمادین آغاز فعالیت طرح های سالمسازی دریا با بیان اینکه هرساله تعداد قابل توجه ای مسافر به سواحل این استان سفر می کنند، اظهار کرد: در گیلان سواحل بسیار زیادی با ویژگی های قابل توجه وجود دارد که اگر بتوان از این ظرفیت به خوبی بهره مند شد بسیار در عرصه های مختلف به توسعه استان کمک می کند.

  وی با تاکید بر نقش سرمایه گذار در توسعه سواحل استان گفت: باید در گیلان برای سرمایه گذاران در هر حوزه ای فرش قرمز پهن کنیم و سرمایه گذاران فعال در حوزه سواحل هم باید از بومیان این استان برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

  استاندار گیلان با اشاره به وجود 300 کیلومتر نوار ساحلی در این استان افزود: بخشی از سواحل موجود در گیلان در مناطق شهری و بخشی دیگر در مناطق روستایی قرار دارد و به این منظور فرمانداران مکلف به برگزاری جلسات با سرمایه گذاران حوزه سواحل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 نقطه گیلان برای اجرای طرح سالمسازی دریا

شناسایی 30 نقطه گیلان برای اجرای طرح سالمسازی دریا