مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-26سياسي

پیام ویژه امام جمعه بهمیی به رییس جمهور در خصوص کم توجهی و بی مهری ها


مردم بهمیی انتظار دارند با توجه به محرومیت تاریخی که دارند با توجه به اینکه بی مهری ها در حق آنها شده علی رغم ظرفیت های فراوانی که دارند در این سفر به آن ها توجه بیشتری شود.

- حجت الاسالم اسماعیل صلواتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی در خصوص سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در آستانه سفر دوم دولتمردان و دولت انقلابی و مردمی به استان هستیم مردم شریف شهرستان بهمیی از دولت مردان چندین مطالبه دارند مسئله اول در این شهرستان فقر و بیکاری است.

خانه تمام بیماری ها و آسیب های اجتماعی فقر و بیکاری است از دل این خانه طلاق و خودکشی و سرقت اعتیاد و گرفتاری ها نصیب جامعه می شود راه حل مسئله در شهرستان بهمیی این است که بدانید این شهرستان ظرفیت های فراوانی دارد.

  صلواتی گفت: آب و خاک و نیروی انسانی معادن و نفت ظرفیت های بهمیی است ظرفیت های فراوان گردشگری و کشاورزی و دامداری هم داریم لذا راه این مسئله ایجاد پالایشگاه و ایجاد کارخانه های صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و ایجاد کارخانه ها در حوزه صنعت و معادن و توسعه مناطق کشاورزی گردشگری و توجه به زیرساخت ها است.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: مردم بهمیی انتظار دارند با توجه به محرومیت تاریخی که دارند با توجه به اینکه بی مهری ها در حق آنها شده علی رغم ظرفیت های فراوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ویژه امام جمعه بهمیی به رییس جمهور در خصوص کم توجهی و بی مهری ها

پیام ویژه امام جمعه بهمیی به رییس جمهور در خصوص کم توجهی و بی مهری ها