مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13اقتصادي

ثبت نام یک هزار و 656 زنجانی در سامانه جوانی جمعیت


رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و 656 زنجانی دارای بیش از سه فرزند برای دریافت زمین با واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو، رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 656 نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و 175 نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان تعداد متقاضیان در انتظار بررسی را 848 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 412 نفر برای شهرستان زنجان است.

  واگذاری زمین های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت در آینده نزدیک وی تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در استان را 734 نفر اعلام و تصریح کرد: همچنین  از این تعداد 711 نفر تایید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است.

  کردلو افزود: خوشبختانه به زودی زمین های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور در استان زنجان واگذار خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام یک هزار و 656 زنجانی در سامانه جوانی جمعیت

ثبت نام یک هزار و 656 زنجانی در سامانه جوانی جمعیت