موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:062023-07-19بين الملل

کریدور تجاری مقدمه ای برای عادی سازی رابطه تل آویو و ریاض


مسیر پل زمینی برنامه ریزی شده ، انتقال کالا در کامیون ها بین عربستان و سرزمین های اشغالی را تسریع می کند و انتظار می رود تجارت را برای کل منطقه تسهیل و همچنین امکان حرکت گردشگران را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران ، عادی سازی رابطه رژیم اسراییل با عربستان سعودی هرچند در ظاهر عملیاتی نشده اما اجرایی شدن مقدمات آن آغاز شده است.

برهمین اساس، یکی از مقامات وزارت امور خارجه اسراییل به المانیتور تأیید کرده است که کار بر روی پروژه کریدور تجاری که سرزمینهای اشغالی را به عربستان سعودی متصل می کند، آغاز شده و حتی اگر روابط دیپلماتیک بین دو کشور به طور رسمی عادی نشود، کار خواهد کرد .

رسانه اسراییلی وای نت، در 7 ژوییه گزارش داد که اسراییل و ایالات متحده در حال کار بر روی طرحی برای ایجاد یک پل زمینی تجاری مداوم هستند که اردن، سرزمین های اشغالی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را به هم متصل می کند و از خلیج فارس مستقیماً به بنادر دریایی اسراییل منتهی می شود.

این رسانه به نقل از مقامات ارشد اسراییلی اشاره کرد، اما تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد این پروژه وجود نداشت.

لیور حیات، سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسراییل تایید کرده که دولت در حال کار بر روی این پروژه است که از امارات آغاز می شود، از عربستان سعودی می گذرد و سپس به بنادر دریایی اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور تجاری مقدمه ای برای عادی سازی رابطه تل آویو و ریاض

کریدور تجاری مقدمه ای برای عادی سازی رابطه تل آویو و ریاض